Bach vagy Mendelssohn???
2024. március 03. írta: MViktoria

Bach vagy Mendelssohn???

 Kedveseim! 

Jó hírem van! Nem kell dönteni! Legalábbis nem március 14-én. A Zeneakadémián aznap este mindkét zeneszerző műveiből hallhatunk a Liszt Ferenc Kamarazenekar és Leticia Moreno (hegedű) közreműködésével. Nagyon izgalmas zenei válogatás, egy csodálatos zenekar és egy spanyol virtuóz társaságában. Kell ennél több egy remek estéhez? Szerintem nem. 

 A menü: 

Bach: 3. Brandenburgi verseny, BWV 1048

Mendelssohn: e-moll hegedűverseny, op. 64 szünet Enescu: Oktett – vonószenekari előadásban

Az Időpont: 2024. március 14., 19:30

Helyszín: Zeneakadémia, Nagyterem

Közreműködik: Liszt Ferenc Kamarazenekar, Leticia Moreno (hegedű)

Vezényel: Várdai István

Kaptam olyan visszajelzést és teszem hozzá teljesen jogosan, hogy 1 napnál több időt hagyjak a jegy vásárlásra. Ne úgy, mint a Manon Lescaut esetében. Szóval nekem már van jegyem. Nektek meg még két hetetek van és még ha jól számoltam 47 jegy van, ami várja szerető gazdáját. Ki jön? 

Liszt Ferenc Kamarazenekar | Minden program | Zeneakadémia (zeneakademia.hu)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://1huron.blog.hu/api/trackback/id/tr7318343341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása